Facebook Update Reklamy facebook

Facebook Audience- Przypomnij się swoim odbiorcom

Reklama jest dźwignią handlu, a dobry marketing danej firmy to świetne wyniki sprzedaży i zaufanie wielu klientów. Jeśli chcesz szybko i skutecznie dotrzeć do wybranej grupy docelowej na Facebooku czyli Facebook Audience, pomoże Ci w tym przydatne narzędzie jakim jest grupa niestandardowych odbiorców z witryny.

Czym jest grupa niestandardowych odbiorców z witryny?

Grupa niestandardowych odbiorców z witryny umożliwia dotarcie do osób, które odwiedziły już Twoja stronę.  Jest to narzędzie, dzięki któremu w szybki i skuteczny sposób możesz zbudować grupę odbiorców złożoną z gości witryny. Jest to również nowy rodzaj zaangażowania publiczności, który sprzyja reklamodawcom w tworzeniu grup docelowych poprzez zainteresowanie ich treścią oraz reklamami publikowanymi na Facebooku.

Jak to jest możliwe?

Angażować swoich odbiorców możesz na wiele różnych sposobów. Grupa niestandardowych odbiorców z witryny może być budowana w oparciu o osoby, które lubią lub obserwują Twoją stronę. Możesz skupić się również na ludziach odwiedzających już wcześniej Twoją stronę lub korzystających z dowolnego wpisu lub reklamy na niej zamieszczonej. Każdy człowiek, który jest w jakimkolwiek stopniu sprzężony z treścią strony lub reklam publikowanych na Facebooku może być Twoim odbiorcą. Twoimi klientami mogą być również osoby, które w określony sposób zareagowali na post zamieszczony na twojej stronie (poprzez like, komentarz itp.) oraz ludzie, którzy kliknęli dowolny przycisk z wezwaniem do działania (np. “Kup Teraz”, “Kontakt”). Widzisz więc, że istnieje wiele sposobów zaangażowania potencjalnych klientów.

Gotowy do działania?

Utworzenie grupy niestandardowych odbiorców z witryny jest proste. Przejdź do facebook.com/ads/manager/audiences~~pobj lub wybierz odbiorców w swoim Business Manager.

Następnie wybierz opcję “Create Audience” a następnie “Custom Audience.” Kliknij “Engagement on Facebook”.

Następnie wybierz “Page” i… to już koniec. Teraz możesz stworzyć swoją publiczność wybierając stronę z pożądaną grupą odbiorców. Kolejny etap to wybór rodzaju zaangażowania odbiorców. Na koniec klikasz “Create Audience.”

Teraz możesz szybko i skutecznie dotrzeć do wszystkich grup odbiorców w jakikolwiek sposób sprzężonych z Twoją witryną. Twórz reklamy dla swojej grupy niestandardowych odbiorców i zachęcaj ludzi do powrotu na swoją stronę.

Bądź zawsze na bieżąco z nowinkami ze świata marketingu internetowego i polub naszego profilu na FB Master Marketing.

Autor: Marzena W.

You may also like
Facebook Lead Ads Porownanie Efektywnosci
Branded Content Najnowsze zmiany Facebook