Świateczne Reklamy Święta Bożego Narodzenia

TOP 3 – świateczne reklamy z przesłaniem

Co roku strony internetowe zalewa fala reklam dotyczących Świąt Bożego Narodzenia. Nicw tym dziwnego, zważywszy na fakt, iż okres przedświąteczny jest najlepszym i najbardziej dochodowym momentem dla firm. Z tego względu powstają coraz to oryginalne i pomysłowe spoty reklamowe, których celem jest zachęcanie klienta do kupna ich produktów oraz kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Jedne nas bawią, inne wzruszają, a jeszcze inne irytują. Niestety zgodzić się

powinno, iż bez krótkich świątecznych filmików, Święta Bożego Narodzenia nie byłyby już takie same.

Dlatego postanowiliśmy zrobić przegląd kampanii świątecznych, które biją rekordy popularności i na długo zapamiętają w pamięć odbiorcom. Poniżej przedstawiamy TOP 3 świątecznych spotów reklamowych, które według nas są prawdziwym majstersztykiem.

„Come Together”

Nowa reklama H&M w reżyserii Wesa Andersona to druga, pod względem liczby wyświetleń, najpopularniejsza reklama 2016 roku. Zaszczytne miejsce zajmuje oczywiście kampania firmy Allegro, o której możesz przeczytać            . Reklama H&M z udziałem Adriena Broody’ego zwraca uwagę szczególnie na więź rodzącą się między obcymi ludźmi w okresie swiat Bożego Narodzenia. Kampania skierowana jest do każdego człowieka, które ma w sobie odrobinę dziecka. Zainteresowana też będzie grupa osób lubiąca bajkowe klimaty oraz scenografie w stylu retro.

Be Present”

Jedną z mniej komercyjnych,ale także pomysłowych spotów jest świąteczna reklama Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego. Głównym celem kampanii #Be Present nie jest zachęcanie potencjalnych klientów do kupna nowoczesnych urządzeń mobilnych. Huawei zwaraca uwagę na to, aby przynajmniej raz w roku odłożyć telefon, tablet i komputer po to, aby spędzić Święta Bożego Narodzenia w gronie najbliższych osób. Firma Huawei jest liderem w dziedzinie nowych technologii. Spot reklamowy pokazuje więc, że urządzenia mobilne produkowane przez tę markę mogą być skutecznie wykorzystywane w różnych celach: praca, rozrywka, zdjęcia i rozwijanie swoich zainteresowań. Kampania reklamowa #Be Present z jednej strony podkresla fakt, iż wirtualny świat jest istotnym elementem naszego życia. Z drugiej zaś strony insynuuje nam, że do tak nowoczesnych i szybkich gadżetów elektronicznych możemy powrócić w każdej chwili. Najwazniejszą wartością jest rodzina, więc z godnie z wiodącym hasłem powinniśy „Raz w roku odłozyć smartfon, sprawić, aby te święta były wyjątkowe”.

Santa Clara et Lidl

 

Ostatnią wartą zapamiętania reklamą jest świateczna kampania sklepu Lidl. Doskonale zadjemy sobie sprawe z tego, iż wzruszające, działające na emocje spoty na długo zapadają w pamięć. Świąteczna kampania Lidla pokazuje jednak, że dobry spot reklamowy może pokazać magię świąt w humorystyczny sposób. Reklama skierowana jest głównie do kobiet, ponieważ to właśnie kobiety są bardziej zaangażowanie w przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Kampania pokazuje widzom, iż Lidl posiada szeroki asortyment produktów, które ułatwią nam zorgnizowanie świat. Jednocześnie uświadamia odbiorcom, iż docenia wysiłek wkładany przez kobiety, aby wszystko było zawsze dopięte na ostatni guzik.

Bądź zawsze na bieżąco z nowinkami ze świata marketingu internetowego i polub nasz profil na FB Master Marketing.

Autor: Marzena W.

You may also like
A Ty czego szukasz w święta?