e-commerce Marketing Lokalny

Zarządzaj swoim sklepem ze Shopify

Ponad 300 tysięcy handlowców oraz zysk przekraczający 14 miliardów dolarów – tak działa jedna z największych platform sklepowych na świecie.  Shopify to nowoczesna technologia e-commerce, która ma za zadanie ułatwić zarządzanie sprzedażą w Internecie.

Co to jest Shopify?

Shopify jest kanadyjską platformą, która rozwija oprogramowanie komputerowe nie tylko dla sklepów internetowych, ale również dla detalicznych punktów sprzedaży systemów. Aplikacja Shopify umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego dzięki szablonom, które można dostosować do konkretnej grupy docelowej. Nowoczesne oprogramowanie umożliwia zarządzanie swoim sklepem z każdego miejsca, przeglądanie kartoteki produktów ze zdjęciami, przyjmowanie płatności kartą oraz drukowanie paragonów.

Rozbudowane opcje

Dzięki aplikacji Shopify można opisać określony produkt i ustawić jego warianty: kolor, rozmiar czy materiał.  Kolejną opcją dostępną w aplikacji są raporty, które pełnią takie same możliwości jak moduł e-commerce w Google Analitics. Ponadto, platforma Shopify umożliwia dodanie bloga do sklepu internetowego. Dzięki niej możesz także wysłać rachunek klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

Zasięg na całym świecie

Shopify zapewnia swobodne zarządzanie s woim biznesem a także szeroki dostęp do towarów i usług. W 2015 roku platforma ta dotarła do 150 krajów na całym świecie. Aby szerzej rozwinąć swoją działalność i zwiększyć zasięg oddziaływania, Shopify rozpoczęła współpracę z trzema największymi platformami społecznościowymi: Facebookiem, Twitterem oraz Pinterestem.

Bądź zawsze na bieżąco z nowinkami ze świata marketingu internetowego i polub nasz profil na FB Master Marketing.

Autor: Marzena W

You may also like
Pokemarketing, czyli jak Pokemon Go może pomóc Tobie w sprzedaży